Klacht VCCS: Geen service geleverd maar wel incasso geincasseerd

Anoniem

Wij zijn op 19 Sept 2011 een contract aangegaan met VCCS BV. Een bedrijf dat vuilcontainers schoonmaakt. Er werd toen gezegd dat stickers naar ons gestuurd zouden worden die wij dan op onze containers moesten plakken alwaar daarna de containers schoongemaakt zouden worden. Het bedijf heeft nooit stickers opgestuurd en op een klacht op hun website op 24 juni 2012 werd niet gereageerd. Omdat VCCS BV niet de tegen prestatie levert die contractueel is afgesproken ben ik van mening dat zij in gebreke zijn en ik het contract wil ontbinden. Daarnaast wil ik de 2 x Eur 79,50 terug ontvangen die zij via automatische incasso ontvangen hebben binnen twee weken op mijn rekeing terug zien. Ik zal ze hiervan dmv aangetekende brief op de hoogte stellen. Ik heb inmiddels via een zoektocht op internet dat ik niet de enige ben met dezelfde klacht.

Ontbinding van het contract en het terugstorten van 2x Eur 79,50 voor niet geleverde service.

VCCS is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over VCCS?