Klacht VCCS: Geen service verlenen volgens het contract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481680
Gebruiker
Nata
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I signed the contract next to my door at the end of July 2020 (client number 205070). The salesman told me that it is a year contract but I can unsubscribe any time I want so I decided to give it a try. For the one and a half month (August, September 2020) they provided only 3 cleaning, for other scheduled days they simply didn't come. Those three cleaning were very bad so I had do rewash the containers again. They do not act according to the contract so I wanted to terminate the contract. I wrote 3-4 emails and made 4-5 calls asking doing that. They told me that they will not terminate the contract and that I have to pay them the whole year for the service they don't provide. I wanted simply cancel the contract but now I want to get all my money back that I payed for poor 'service' for the inconvenience.

De oplossing

Terminate the contract. Money back.

1 reactie

  1. Auteur
    VCCS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Petrova,

    wij betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent. wij zullen uw dossier bekijken en wordt contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Team VCCS

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nata
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VCCS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen