Klacht VCCS: Slechte klantenservice en slechte informatie met het aanschaffen van abonnement

Klachtnummer
# 550207
Gebruiker
K
Datum
1 reactie

Details

De klacht

26-07-2021 contract afgesloten aan de deur, met de mededeling; voor 11,- pm alle 3 de bakken schoon een jaar lang! Omgerekend komt dat neer op 132,- pj. Nadrukkelijk gevraagd aan mnr. Of dit neerkomt op dat er maandelijks 11,- van mijn rekening afgeschreven gaat worden. Antwoord was Ja dat klopt. Contract afgesloten, stickers ontvangen maar nu zie ik dat er 132,- afgeschreven gaat worden. Contact formulier ingevuld, geen reactie. Gebeld, niet bereikbaar, terwijl ze op de site anders beweren. Ik wil van mijn contract af..

De oplossing

Mijn contract ontbinden.

1 reactie

  1. Auteur
    VCCS
    Datum
    Geachte mevrouw ten Velde,

    wat vervelend dat u ons niet heeft kunnen bereiken. vanwege de vakantieperiode zijn wij tijdelijk alleen in de ochtend van 9 tot 12.30 bereikbaar. wij zullen u dossier bekijken en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om dit met u te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Team VCCS

Ook een klacht indienen over VCCS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen