Opgelost door VCCS: Teveel onterecht afgeschreven abonnementskosten in 2016, 2017 en 2018

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 352676
Gebruiker
J.E. van Beem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag wederom mijn container niet gereinigd. Dit zou vandaag pas de 1e keer zijn in 2019. Maar ook eens mijn betalingen gecheckt en tot mijn schrik er achter gekomen, dat er vorig jaar(2018) 3x 89,38 euro is afgeschreven in januari, juli en november.....! Toch ook maar even naar het jaar 2017 gekeken....en ja hoor, ook weer 2 x 89,38 euro afgeschreven in maart en september. En ook in 2016 2 x 89,38 afgeschreven in januari en september. Even resumerend: ik heb van 2016 t/m 2018 7 x betaald in plaats van 3 x, zoals de bedoeling was.

De oplossing

VCCS; graag het teveel betaalde en onterecht geïncasseerd bedrag van 4 x 89,38 euro direct terug storten en per direct mijn abonnement opzeggen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.E. van Beem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag gebeld door klantenservice gebeld en een goed constructief gesprek gehad. Verklaring voor het niet legen van de container was afdoende. Teveel ingehouden incasso’s zijn direct overgemaakt. Ik houd het abonnement gezien de verklaring en openheid van de klantenservice. Vertrouw erop dat alles nu goed verloopt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VCCS?