Opgelost door VCCS: waardeloze service die niet of zeer slecht nagekomen wordt.

content Opgelost
Emmeloord_8303

reiniging van containers gebeurd slecht of niet. als de containers gereinigd worden blijft er veel rommel achter in de container. regelmatig wordt de reiniging overgeslagen of niet uitgevoerd. regelmatig wordt er gebeld om te zeggen dat de container een dag later gereinigd wordt echter gebeurd dit dan niet of slecht tot zeer slecht. na regelmatig contact zegt het berdrijf dat ze de werkzaamheden in onze regio hebben uitbesteedt en dat dit niet goed gebeurd. direct wordt er ingegeaan op mijn klacht met de mededeling dat ik mijn geld kan terug storten en het contract kan beëindigen. het lijkt wel of ze blij zijn dat ik mijn contract wil beeindigen???? kortom een zeer slechte service en geen gevoel voor dienst verlening/ verantwoordelijkheid.

inmiddels is het contract beëindigd.
zou graag zien dat dit bedrijf zich zelf opheft ook gezien de overige klachten.
begrijp niet waarom het zo moeilijk is om een dergelijk bedrijf te runnen,

VCCS
    Geachte heer, mevrouw Rijke, wij betreuren het te moeten vernemen dat u een vervelende ervaring heeft gehad met onze organisatie. Graag zouden wij dit voor u willen oplossen en met u bespreken. Wij willen u vragen of wij in de nabije periode contact met u op mogen nemen om e.e.a. met u door te nemen en tot een gezamenlijke oplossing te komen. Uiteraard mag u ook contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team VCCS
    Emmeloord_8303
    uiteraard mag u contact opnemen.

Emmeloord_8303
Tot het eind van het jaar zullen zij de containers om niet reinigen. Aan het einde van het jaar nemen ze contact op om te evalueren. En event. Het contract te verlengen.

Ook een klacht indienen over VCCS?