Klacht VCCS: Zorg dat je eigen administratie op orde is

Klachtnummer
# 411850
Gebruiker
Slechtezaak
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 aanmaningen ontvangen terwijl het bedrag wel is betaald! Dan ook nog met gerechtsdeurwaarders gaan dreigen!!

De oplossing

Excuus

1 reactie

  1. Auteur
    VCCS
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Bekker, onze excuses voor de vertraagde reactie. dit ontstaan door de feestdagen, in deze periode waren wij niet aanwezig.
    omtrent uw betaling wordt er een persoonlijke mail aan u verzonden om e.e.a voor u uit te zoeken.

    Met vriendelijke groet,
    Team VCCS

Ook een klacht indienen over VCCS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen