Wij vinden dat vdSANDE Woninginrichters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht vdSANDE Woninginrichters: Opdracht niet volgens afspraak uitgevoerd; na klacht (telefonisch en schriftelijk) geen reactie
Details
Klacht
28 december 2015
We spraken het volgende af:
1. De rail zou een trekkoord hebben aan de rechterzijde.
2. Het koord zou voorzien zijn van een gewichtje, zoals elders in onze woonkamer ook het geval is.
mensen monteren met het volgende resultaat:
trekkoord links. Ik maakte bezwaar
Het gewichtje ontbrak.
het gordijn ophangen:bleek dat door de muur te worden tegengehouden (rail te dicht bij de muur gemonteerd).
inmiddels telefonisch contact met dame van Uw bedrijf.
Zij vertelde, hoe het kliksysteem werkte. de rail toen zelf omgekeerd, waardoor koord rechts is en verder van de muur af.
Het gewichtje zou worden nagezonden.
U zult begrijpen, dat wij met het gebeurde niet blij zijn. Graag zie ik het gewichtje met enige spoed tegemoet. Bij de afrekening moge U rekening houden met de niet
nagekomen afspraken.
Gewenste oplossing
kwijtschelding restantBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.