Klacht Veda Lakshmi: Brazillian onhygiënisch

S.A.I.D.A. Cheikh

Ik werd niet ontvangen er was niemand bij de balie. Toen ik een stukje doorliep zei de vrouw met een harde toon ga maar zitten. Toen ik aangaf dat de zaak niet zo goed te vinden was op google maps zei mevrouw wat is jouw probleem en dat het voor ieder persoonlijk is..maar helaas begreep ze niet dat ik het goed bedoelde. De gene die mij had geholpen die heeft mij verteld dat ontharen bij de anus niet onder de brazillian valt. Zij sprak alleen Engels en was humeurig als het haar nirt wegging. Ze gebruikte geen handschoenen en geen talkpoeder om olie of zweet weg te halen.

Wat ik heel vreemd is noest ik 7,50 bijbetalen voor het waxen van de achterkant. Het waxen van de achterkant noemde ze Hollywood. Vaag gemompel... Ze heeft mij gewaxt met grijze wax en daarna pakte ze een rolachtig wax waar nog haar aanzat. De wax heeft ze niet goed afgehaald. Ze heeft een deel met papier handdoek rol weggehaald en wat olie gesmeerd.

Mevrouw heeft geen eens haar handen ontsmet!
Ik ben zeer ontevreden..

Los van dit allemaal heb ik voor mijn verjaardag een gezichtsbehandeling als kado. Maar helaas wil ik die niet meer gebruiken om de redenen hierboven

Geld terug van de Hollywood en gezichtsbehandeling
Geld terug

S.A.I.D.A. Cheikh
    Veda lakshmi heeft contact met mij opgenomen vie de mail. Ze wouden mijn telefoonnummer die hebben ze ook gekregen. Tot op heden nis gehoord

Ook een klacht indienen over Veda Lakshmi?