Klacht Veda Lakshmi: Het bedrijf kan niet nakomen wat ze aanbieden.

Sharon

Mijn vriendinnen hebben hun geld bij elkaar gelegd om voor mijn verjaardag een bon te kopen van deze salon. Ze hebben betaald voor wimperextensions, een opvulbeurt, extensions laten verwijderen en gellak (voor je nagels).
Ik wilde de bon gebruiken en heb 4 keer een afspraak gemaakt en alle 4 de keren is de afspraak afgezegd door dit bedrijf. 2 van de 4 keer zat ik al in de wachtkamer te wachten!! De redenen lopen uiteen van "iedereen is ziek" tot "degene die je zou behandelen is onbereikbaar" tot " degene die je behandelt zit vast in de trein". De "tentamenweek" is ook nog voorbijgekomen (een dag voor de afspraak.
Ik heb 4x oppas geregeld (en betaald) voor mijn dochtertje. Elke keer ben ik begripvol geweest en heb ik een nieuwe afspraak gemaakt. Ze hebben me na de 3e keer afzeggen nog een extra opvulbeurt aangeboden maar die kunnen ze dus ook niet waarmaken.
Meerdere malen heb ik gevraagd om het geld terug te krijgen. Ik heb geen vertrouwen meer in de zaak. Daarnaast heb ik ook reiskosten en oppaskosten gemaakt!
De laatste mail die ik stuurde met nogmaals de vraag of wij ons geld terug konden, werd mij een gezichtsbehandeling aangeboden. Het is mij een raadsel waarom deze mensen nog steeds andere dingen blijven aanbieden die ze niet kunnen waarmaken! Daarnaast staat een gezichtsbehandeling ook totaal niet in verhouding tot de kosten van bon.

Mijn vriendinnen willen graag hun geld terug zodat ze mijn verjaardagskado alsnog kunnen geven.

Sharon
    Ik heb een gedeelte terug gekregen maar het bedrijf beweert dat ik een van de behandelingen van de bon heb ondergaan! Dat is dus niet waar. Toen ik daarop reageerde op 9 januari heb ik niks meer gehoord. Hun Facebook is weg, ze nemen de telefoon niet op en mailen niet terug.
    Sharon

Ook een klacht indienen over Veda Lakshmi?