Opgelost door Veda Lakshmi: Slechte service/bereikbaarheid

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 327364
Gebruiker
KlachtVL
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Slecht bereikbaar voor het inplannen of verzetten van een afspraak. Mijn mails komen bij hun aan maar ik kan geen mails van hun ontvangen dus bellen is de enige optie. Helaas krijg ik keer op keer de voicemail te pakken. Ik probeer al een week een afspraak te verzetten en heb meerdere keren de voicemail ingesproken, tot nu toe nog geen reactie ontvangen.

Al met al, slechte service en erg niet klant gericht. Er wordt tevens niet gekeken naar oplossingen waarom de mail niet aankomt. Mijn irritatieniveau ligt hoog bij dit bedrijf en dat terwijl ik nog niet eens ben langsgeweest (heb een Groupon gekocht die nog gebruikt moet worden). Ik zal je niet aanraden hier een Groupon te bestellen.

Gewenste oplossing

Dat het bedrijf snel een reactie geeft en zijn excuses aanbiedt. Dit verspeelt mijn tijd.
Geboden oplossing
Wel teruggebeld maar geen excuses aangeboden. Zeer onklant vriendelijk
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Veda Lakshmi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen