Klacht Vedion Advies: Agressief, informatie onjuist. Dwingende verkoop, oplichterij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456739
Gebruiker
Rb80
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Agressief, informatie onjuist. Dwingende verkoop, oplichterij.

De oplossing

bedrijf moet beboet worden

1 reactie

  1. Auteur
    Vedion Advies
    Datum
    Geachte heer Boudewijn,

    Allereerst onze welgemeende excuses voor het feit dat u op deze manier benaderd bent.

    U bent eergisteren door mijn collega Sophie gebeld, in het korte gesprek van twee minuten ongeveer heeft u niet een nieuw energiecontract getekend, en verandert er voor de duidelijkheid niets aan uw huidige energie contract.

    Wij hebben u zojuist getracht telefonisch te bereiken om bovenstaande te bespreken, helaas kregen we u niet aan de telefoon. Nogmaals excuses voor de overlast, en hopen wij dat dit bij deze is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Vedion

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rb80
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg excuses, maar er wordt niet aangegeven welke actie richting de medewerker wordt uitgezet. Mijn vraag was niet of ik nu een nieuw contract heb. Ik heb juist geklaagd over agressieve verkoop, met onbeschofte wijze van benaderen. Er wordt niet inhoudelijk ingegaan op mijn klacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vedion Advies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen