Klacht Vedion Advies: Agressief, informatie onjuist. Dwingende verkoop, oplichterij

Rb80

Agressief, informatie onjuist. Dwingende verkoop, oplichterij.

bedrijf moet beboet worden

Vedion Advies
    Geachte heer Boudewijn,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het feit dat u op deze manier benaderd bent.

U bent eergisteren door mijn collega Sophie gebeld, in het korte gesprek van twee minuten ongeveer heeft u niet een nieuw energiecontract getekend, en verandert er voor de duidelijkheid niets aan uw huidige energie contract.

Wij hebben u zojuist getracht telefonisch te bereiken om bovenstaande te bespreken, helaas kregen we u niet aan de telefoon. Nogmaals excuses voor de overlast, en hopen wij dat dit bij deze is afgehandeld.

Klantenservice Vedion

Rb80
Ik krijg excuses, maar er wordt niet aangegeven welke actie richting de medewerker wordt uitgezet. Mijn vraag was niet of ik nu een nieuw contract heb. Ik heb juist geklaagd over agressieve verkoop, met onbeschofte wijze van benaderen. Er wordt niet inhoudelijk ingegaan op mijn klacht.

Ook een klacht indienen over Vedion Advies?