Klacht Vedion Advies: Klacht over oplichterij Vedion Advies b.v.

Klachtnummer
# 309899
Gebruiker
R.vdAkker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren is mijn vriend (zzp'er) gebeld door een werknemer van Vedion Advies bv. Deze werknemer vertelde dat hij alleen belde om de tarieven te bekijken en bla bla bla. Toen mijn vriend vroeg of hij van Total was (waar wij bij zitten aangesloten) zei hij 'ja'. Na drie keer gebeld te zijn is mijn vriend overgehaald een contract te ondertekenen via de e-mail. Later kwam hij erachter dat dit een contract voor een heel nieuwe energieleverancier is, namelijk NLE. Nu willen wij dit contract weer ontbinden, want dat zou moeten kunnen binnen 14 dagen. Wij moeten namelijk een heel hoge boete betalen als wij ons oude contract opzeggen.

Alleen sta ik nu al meer dan een half uur in de wachtrij als ik de klantenservice van Vedion Advies probeer te bellen. Waarschijnlijk gaat er ook niemand meer opnemen.

Wat een oplichterij! Hufters!

De oplossing

Contract vandaag nog herroepen! En ik zou willen dat Vedion Advies zijn telefoon eens opnam.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vedion Advies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen