Klacht Vedion Advies: Misleiding, schandalige dwingende en verbaal agressieve manier van verkopen

Klachtnummer
# 446150
Gebruiker
schandaligebenadering
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vandaag gebeld door ene Noël. Gaf eerst aan te bellen namens Energie Direct en bleek later te werken voor Vedion. Zeer agressieve en dwingende toon. Hij zou wel even regelen dat ik minder ging betalen per maand. Zijn berekening klopte al niet met zijn gegevens omtrent mijn verbruik. Wilde op gegeven moment mijn betaalrekening gegevens weten. Hierop gaf ik aan dit niet te geven en eerste een "offerte" via de mail te willen ontvangen. Werd vervolgens nog kwader en hierop heb ik het gesprek beëindigd. Schandalig!!!

Gewenste oplossing

contact opnemen en de zaak bespreken

2 reacties

  1. Auteur
    Vedion Advies
    Datum
    goedemiddag heer van Gool,

    fijn u vanmiddag even gesproken te hebben, ik zal ervoor zorgen dat het aanbod incl alle informatie uw kant op komt, en zoals zojuist afgesproken zal ik u maandag 12.00 terugbellen om het DGB Contract met u te doorlopen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Vedion
  2. Auteur
    Vedion Advies
    Datum
    Beste mener van Gool,

    conform afspraak hebben wij getracht te bellen om 13.00, helaas kregen wij u niet te pakken, zou u zo vriendelijk willen zijn ons terug te bellen of mailen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Vedion
    085-0640092
    klantenservice@vedion.nl

Ook een klacht indienen over Vedion Advies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen