Klacht Vedion Advies: Misleiding en beroerde klantenservice

Klachtnummer
# 304929
Gebruiker
Mars261
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vedion belt en suggereert dat ze de intermediair van je energie leverancier zijn. Ze geven aan dat de tarieven gedaald zijn maar dat door een fout de tarieven bij jou niet zijn gedaald. Dat willen ze graag voor je herstellen, waarbij je dat via een per sms toegestuurde link kunt accorderen. Tijdens het telefoongesprek nogmaals aan Vedion gevraagd of er alleen sprake is van wijziging van tarieven en niet van provider of andere aspecten. Volgens de dame aan de telefoon was dat niet het geval. Wat blijkt na het geven van een akkoord? Compleet ander contract bij een andere aanbieder. En vervolgens geeft Vedion niet thuis als je hen binnen een kwartier vraagt eea ongedaan te maken. Misleiding en nog beroerde klantenservice ook. Kost je uiteindelijk nog heel veel tijd om van de door Vedion gecontracteerd energieleverancier (Total Gas en Power) af te komen. Wachttijden zijn daar absurd hoog.

De oplossing

- Ontbinding van overeenkomst die op basis van misleiding is opgesteld.
- beëindigen van dit soort praktijken

1 reactie

  1. Auteur
    Vedion Advies
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben contact opgenomen met de klant en onze excuses aangeboden.

    Zoals besproken hebben wij voor de klant het contract ontbonden en de medewerker on-hold gezet.

Ook een klacht indienen over Vedion Advies?