Opgelost door Vedion Advies: Onbeschoft gedrag callagent Vedion

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 428663
Gebruiker
Consument
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik ben zojuist gebeld door Jeff vd Berg van Vedion. Zonder enige introductie ratelde deze jongen over een gemiste aanbieding van Essent...?

Daar ik enigszins terughoudend ben met telefoontjes van onbekende aansluitingen en dito personen, werd mijn terughoudendheid en ergernis meteen verergerd dankzij de dwingende, respectloze en uiteindelijk onbeschofte behandeling van deze jongen.

Nadat ik had aangegeven Essent hier dan zelf maar over te benaderen en het gesprek wenste te beëindigen, werd er, na iets getetterd te hebben over het bel-me-niet-register, de hoorn erop gekwakt/verbinding verbroken.

Ik had wellicht graag gebruik gemaakt van een aanbieding van Essent, echter werd dit door de onbeschoftheid van deze tussenpersoon onmogelijk gemaakt.

@Essent; bel voortaan door uw eigen fatsoenlijke werknemers en niet door dit soort lompe figuren.

Gewenste oplossing

Zorgen dat er werknemers die een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren bellen; dat zal zowel de klanttevredenheid als de commerciële zijde ten goede komen.
Geboden oplossing
Dat de gesuggereerde beslissende stappen ondernomen worden bij deze agent.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Vedion Advies
    Datum
    Goedenmiddag, zoals zojuist telefonisch besproken, onze welgemeende excuses voor deze manier van communiceren, nogmaals hebben wij een kwaliteitsnorm en naamsbekendheid hoog te houden, wij zullen dit intern met de desbetreffende collega oppakken en zullen er gepaste maatregelen tegen hem genomen worden hierover
  2. Auteur
    Consument
    Datum
    Zojuist gebeld door Vedion Advies. Er werd aangegeven dat er stappen werden ondernomen jegens betreffende callcenter agent, wat me niet minder dan gepast lijkt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vedion Advies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen