Klacht Vedion Advies: Ongeldig contract

Gedupeerde

Op slinkse wijze een contract zonder onze toestemming bij Essent in laten gaan vanaf april 2020, die wij 2 jaar geleden zouden hebben afgesloten d.m.v. een link te hebben bevestigd per sms wat nooit gebeurt is. Zijn bezig om contact met Vedion te krijgen maar tot nu toe nog geen enkele oplossing geboden.

Dat zij het contract bij Essent ongeldig maken
Er word gesproken over Essent, maar in dit geval is het contract bij Eneco door jullie afgesloten. Graag een aanpassing en antwoord.

Vedion Advies
    Beste meneer van de Wakker,

wij hebben u getracht te bellen omtrent het Essent contract helaas kunnen wij u niet bereiken, zou u zo vriendelijk willen zijn ons te willen bellen of te emailen.

Klantenservice Vedion
    085-0640092
    klantenservice@vedion.nl
    Gedupeerde
    Beste mevrouw is het als allereerst, en ik en mijn vriend hebben wel degelijk meerdere keren naar jullie gebeld, echter is degene dan niet aanwezig of in gesprek dus kom alsjeblieft met een goed antwoord.
    Gedupeerde
    En nu blijkt het ook weer dat we geen reactie krijgen. Er is contact geweest 2 weken geleden met mijn vriend waarbij het een en ander uitgezocht zou worden en tot op heden nog niks vernomen.
    Vedion Advies
    uw contract is vanuit essent geannuleerd u krijgt daar binnen een aantal werkdagen een bevestigingsmail vanuit essent toegestuurd, hopend u voldoende te hebben geinformeerd,

met vriendelijke groet,

klantenservice Vedion

Ook een klacht indienen over Vedion Advies?