Klacht Vedion Advies: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 517514
Gebruiker
Ladron
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ben gisteren gebeld door een medewerker en ik heb door misleiding een contract afgesloten bij een ander bedrijf. Ik heb drie keer de klantenservice proberen te bellen maar ze namen maar niet op dus na 30 minuten hing ik op. Ik heb al een contract bij Innova die ik in november heb ondertekent. Bij Vedion in het systeem stond er dat ik voor het laatst bij Essent zat wat dus niet waar is.

Gewenste oplossing

Contract beëindigen

1 reactie

  1. Auteur
    Vedion Advies
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Lewandowska,

    wij hebben u n.a.v. uw mail geprobeerd terug te bellen, helaas kregen we u niet aan de telefoon.

    Uw contract is geannuleerd, hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,

    Met vriendelijke groet,

    Vedion Klantenservice

Ook een klacht indienen over Vedion Advies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen