Klacht Vedion Advies: Telefoongesprek is dwingend en een soort overval.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 365842
Gebruiker
Els
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zojuist dezelfde ervaring gehad als hierboven beschreven . Doen eerst voorkomen alsof ze namens NUON bellen. Bij doorvragen een geagiteerde verkoper, want hik moest er nog heel veel bellen en had eigenlijk geen tijd voor extra vragen. Ga toch weer annuleren

De oplossing

Ik kan binnen 14 dagen weer opzeggen. Ga ik doen

1 reactie

  1. Auteur
    Vedion Advies
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Glazer,

    Erg jammer, dat wij u niet als klant kunnen behouden. Om de annulering definitief te maken, dan dient u dit zelf nog door te geven bij Delta Energie.
    Dit kan op de volgende wijzen.

    Schriftelijk
    Stuur uw model annuleringsbrief binnen 14 dagen na ondertekenen van uw overeenkomst naar:
    DELTA Energie B.V.
    T.a.v. afdeling Klantenservice
    Postbus 5048
    4330 KA MIDDELBURG

    E-mail
    Stuur u e-mail binnen 14 dagen na ondertekenen van uw overeenkomst naar info@deltaenergie.nl

    Telefonisch
    De klantenservice van Delta is te bereiken via 0118 - 22 55 00 (normaal tarief) op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur.

    Vergoeding
    Als u tijdens de bedenktijd elektriciteit en gas hebt afgenomen van DELTA, dan bent u voor de geleverde energie de overeengekomen vergoeding verschuldigd.

    Ik hoop u zo voldoende op de hoogte te hebben gebracht.

    Met vriendelijke groet,
    Vedion Advies




Uiteindelijke oplossing

Auteur
Els
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vedion heeft telefonisch excuses gemaakt. Ik moet zelf het contract annuleren, maar is lastig als de klantenservice wel opneemt maar doorverwijst naar een collega, die op dat moment niet beschikbaar is, maar nog (steeds) niet heeft teruggebeld. Op een opzeggingsmail is ook nog niet gereageerd. Dus we wachten af. Inmiddels woensdagavond gebeld door Vedion, dat ze het contract zouden annuleren. Ik hoefde niets meer te doen en ik heb om een schriftelijke bevestiging gevraagd. Niet gekregen. Weer gebeld( je krijgt Vedion niet aan de lijn maar steeds een callcentre) en toen een kort mailtje gehad, dat ik zelf bij de energieleverancier moest opzeggen. Had ik gelukkig voor de zekerheid al gedaan. Maar weer een fantastische (gebrek aan ) service dus.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vedion Advies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen