Klacht Vedion Advies: Vedion misleid haar potentiële klanten door zich voor te doen als je huidige netbeheerder

# 320949
BlauweBanaan#287

Ik werd door Vedion Advies gebeld die zich voordeed als Liander onze huidige netbeheerder. Er werd aangegeven dat de tarieven omlaag kunnen gaan voor mijn huishouden. Er werd gesproken van een verlenging van het contract en niet een overstap naar een compleet nieuwe energieleverancier. Omdat ik ervan uitging dat het om de huidige netbeheerder ging dacht ik dat alles wel goed zat en dat zij mij niet geld probeerden af te troggelen, in tegendeel. Ik zit nu vast aan een slecht 3 jarig contract dat in Februari 2019 ingaat en die ik niet op kan zeggen zonder een torenhoge boete te betalen.

Mijn contract ontbinden zonder extra kosten

Vedion Advies
    Wij betreuren dat dit is voorgevallen. Echter hebben wij het salesgesprek met onze partner beluisterd en er wordt niet gebeld vanuit Liander. Ook is er in het opnamebandje als de verkoop rond wordt gemaakt duidelijk aangegeven dat het hier om een zakelijke aanbieding gaat. Op deze zakelijke aanbieding zit geen bedenktermijn. Dit hebben wij als Vedion ook nog nagevraagd bij de desbetreffende energieaanbieder. We hebben dit meerdere malen uitgelegd.

Ook een klacht indienen over Vedion Advies?