Veen Media

actief

Over ons

Veen Media neemt in de Nederlandse tijdschriftenbranche een bijzondere plaats in. Binnen de interessegebieden wetenschap, geschiedenis, opinie en filosofie heeft Veen Media één of meerdere A-merk portfolio’s waarmee een hoog gericht crossmediaal bereik gerealiseerd wordt. In zijn totaliteit bereiken de portfolio's van Veen Media gezamenlijk meer dan 500.000 Nederlanders boven de 13 jaar. Veen Media heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot mediabedrijf dat niet meer alleen vanuit de tijdschriften denkt, maar vanuit het merk en het totale aanbod van alle producten, zowel on- als offline. Veen Media bouwt rond elk tijdschrift een "huis van informatie", waarbij de wensen van de consument bepalend zijn voor de wijze waarop informatie wordt aangeboden, d.m.v. tijdschriften, boeken, apps, internet, events,etc.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
7 klachten Vaak

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 6 consument(en) de klachtenafhandeling van Veen Media gemiddeld met een 6,0
Bekijk alle klachten over
Veen Media
happy content sad angry
2 2 0 2

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Veen Media?