Opgelost door Veen Media: Abonnement aan de broek na betaling van drie nummers

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 112477
Gebruiker
henray71
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Dit is echt geen stijl: ik lees dat ik niet de enige ben die in de drie nummers van een blad aanschaf om vervolgens een rekening van een jaarabonnement te ontvangen. Heb al diverse brieven geschreven, emails etc. maar tot op heden geen bevestiging dat het niet door mij afgesloten jaarabonnement beëindigd is. Ik vind dit volksverlakkerij ! Nu heb ik een incassobureau aan m'n broek hangen maar daar maken jullie mij niet bang mee!

Ik wil een bevestiging dat ik van jullie af ben! dan kun je die paar stuivers nog ontvangen > zonder bevestiging : geen geld meer van mij.

Gewenste oplossing

Ik wil een bevestiging dat ik van jullie af ben! dan kun je die paar stuivers nog ontvangen > zonder bevestiging : geen geld meer van mij.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Geachte heer Van den Heuvel,
    U heeft een 5-nummers abonnement New Scientist afgesloten tot wederopzegging. Dit abonnement betrof de edities 2014-10 t/m 2015-02. Vervolgens continueerde het abonnement en ontving u hiervoor een factuur. Na ontvangst van de factuur heeft u het abonnement opgezegd. Die opzegging hebben wij verwerkt met inachtneming van de opzegtermijn. In de periode tussen het einde van het eerste abonnement en de opzegging heeft u een aantal edities ontvangen.
    De betaling van deze edities hebben wij op 18 maart van u ontvangen. Helaas werd die betaling niet op correcte wijze gekoppeld aan het openstaande bedrag, waardoor de vordering open bleef staan en uit handen werd gegeven aan Cannock Chase. Dat was niet correct en hiervoor bied ik u mijn excuses aan. Inmiddels is e.e.a. rechtgezet en hebben wij Cannock Chase verzocht het dossier te sluiten. U bent ons geen geld meer verschuldigd.
    Ik hoop dat de kennismaking met de artikelen in New Scientist u goed bevallen is en dat wij u in de toekomst nogmaals als lezer mogen begroeten.
    Met vriendelijke groet, Caroline van Baasbank
  2. Auteur
    henray71
    Datum
    dnak voor de afwikkeling!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen