Opgelost door Veen Media: Bedrijf suggereert dat bestelling van mij onderweg is.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118099
Gebruiker
Jeltje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb geen bestelling bij dit bedrijf gedaan. Het bedrijf suggereert dit in zijn mail naar mij wel. Mail van Veen Media kwam om 23.20. Er werd een Track and Trace zendingsnummer genoemd wat ik ook bij anderen voorbij zag komen, namelijk 3SDMG.
Uiteraard ben ik niet van plan iets te betalen.

De oplossing

Ik heb niets besteld dus ik wil ook niks ontvangen en al helemaal geen rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Afgelopen nacht zijn er ten onrechte automatisch e-mailberichten verzonden naar veel abonnees en oud abonnees. In deze mail werd een bestelling bij Veen Media bevestigd.

    Dit probleem is ontstaan vanwege een fout in de database en u kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.

    Het probleem is inmiddels verholpen. Als u geen bestelling geplaatst heeft, dan kunt u er vanuit gaan dat u geen order of factuur ontvangt.

    Excuses voor het ongemak.
  2. Auteur
    Jeltje
    Datum
    Vooralsnog een duidelijk antwoord.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeltje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen