Klacht Veen Media: Bestelling Abonnement niet doorgekomen!

AR

Op 16 april na lang twijfelen een abonnement op Jamie Magazine besteld via de website van het tijdschrift. Ik koos voor een combinatie met een welkomstgeschenk, het boek "Bespaar met Jamie". Ik besloot direct het volledige abonnementsgeld te betalen. Ik kreeg een bevestigingsmail van mijn bestelling.

Rond 1 mei zou het nieuwe nummer verschijnen, maar niets gekregen. Gebeld met klantenservice, die mijn gegevens niet konden terugvinden in het systeem. Zou geregeld worden, maar moest wel een maand wachten tot het nieuwe nummer.

Helaas dat nummer ook niet ontvangen, dus weer gebeld. "Systeem liep vast" en ik zou teruggebeld worden. Nooit gebeurd. Inmiddels ben ik zo teleurgesteld in Veen Media dat ik mijn abonnementsgeld teruggestort wil krijgen. Daarom een mail gestuurd met alle feiten + screenshots van de overschrijving en orderbevestiging. Krijg ik de volgende reactie: "Omdat ik uw bestelling niet kan zien kan ik de betaling niet terugboeken."

Erg teleurstellend allemaal.

Dat het betaalde abonnementsgeld (a 46,95) spoedig teruggestort wordt en dat Veen Media zijn systeem op orde brengt!

Veen Media
    Geachte mevrouw Rozendaal,
    Ik kan mij uw teleurstelling in de afhandeling van uw bestelling levendig voorstellen; het verdient absoluut geen schoonheidsprijs.
    Uw bestelling werd door een technische storing niet verwerkt in ons systeem. Naar aanleiding van uw klacht werd de order uiteindelijk pas op 25 juni verwerkt. Dat heeft natuurlijk veel te lang geduurd en daarvoor bied ik u mijn oprechte excuses aan.
    Uw abonnement start met het jubileumnummer 2014-25 dat eind deze maand zal verschijnen. Het welkomstgeschenk ‘Bespaar met Jamie’ werd op 30 juni naar u toegestuurd en zult u een dezer dagen ontvangen.
    Ik hoop dat u ‘Jamie’ nog een kans wilt geven. Als ‘pleister op de wonde’ stuur ik u het ‘Zomer in Italië’-nummer van Jamie dat onlangs verscheen en vol staat met heerlijke Italiaanse gerechten.
    Hartelijke groet, Caroline van Baasbank
    AR
    Bovenstaande reactie is niet mijn gewenste oplossing, maar de volgende dag had ik het welkomstgeschenk al in huis. Even getwijfeld, uiteindelijk toch maar geaccepteerd.Verbazing was dan ook groot toen ik na het weekend ineens mijn volledige abonnementsgeld teruggestort kreeg! Opnieuw zat ik dus met een probleem, gecreëerd door Veen Media. Twee afdelingen hadden langs elkaar heen gewerkt.Inmiddels het welkomstgeschenk retour afzender gestuurd. Hopelijk is zo na drie maanden de kous af.

Ook een klacht indienen over Veen Media?