Opgelost door Veen Media: Bestelling niet ontvangen, geen restitutie, geen service!!

# 20676
Yvonne Adriaanse

Op 15-12-2012 heb ik als kerstcadeau een bestelling geplaatst en betaald middels ideal. Op 20-12-2012 gebeld waar mijn bevestiging blijft, bestelling zou nog diezelfde dag worden verstuurd. Op 23-12-2012 nog steeds niets ontvangen dus een vervangend cadeau gekocht en getracht VBK Media te bellen, maar waren gesloten. Op 27-12-2012 wederom gebeld en te horen gekregen dat de bestelling is afgerond en nog maar even moest wachten. Na nog een week heb ik weer gebeld, en weer en weer en weer. Op 10-01-2013 een aangetekende brief gestuurd en geen reactie op gekregen. Zo ook op een eerder verzonden email, geen reactie. Nu heb ik van een medewerker van VBK Media een emailadres gekregen van degene die de restituties verzorgt, maar email adres bestaat niet!! Zeer teleurgesteld in dit bedrijf... Overweeg ten zeerste mijn rechtsbijstand in te schakelen en mijn extra gemaakte kosten eveneens terug te vorderen.

De door mij gewenste oplossing is gewoon mijn geld terug!
Daarbij denk ik dat een welgemeend excuus ook wel op zijn plaats is doordat ik van kastje naar muur wordt gestuurd en weer terug.

Veen Media
    Op 31 januari is er naar aanleiding van de aangetekende brief contact opgenomen met mevrouw Adriaanse. Helaas bleek het betreffende product niet leverbaar en is afgesproken dat mevrouw Adriaanse het betaalde bedrag teruggestort krijgt..
    Yvonne Adriaanse
    Op 1 februari jl. een email ontvangen, dat volgens VBK Media het bezoek bij mij thuis is afgeleverd, dus het is niet zo dat het niet op voorraad zou zijn geweest. Daarbij werd mij gevraagd of ik het boek alsnog wilde ontvangen...?! Desondanks heb ik inmiddels het door mij betaalde bedrag retour ontvangen waarmee het voor mij nu is opgelost.

Yvonne Adriaanse

Ook een klacht indienen over Veen Media?