Klacht Veen Media: bestelling niet ontvangen ,blijkt niet op voorraad te zijn

Josephine

14-4-2014 heb ik state of anxiety besteld bij veen media.Op de website was vermeld dat de bestelling binnen 3 werkdagen geleverd werd.Vorige week vrijdag gebeld .Een medewerker vertelde mij dat het 5 werkdagen duurde voordat de bestelling geleverd werd.Gisteren gebeld,een medewerker vertelde mij dat het 5 tot 10 werkdagen duurde voordat de bestelling geleverd werd.Vervolgens werd er geconstateerd dat de bestelling die ik geplaatst had en waarvoor ik betaald had was uitverkocht.Heb daarna met manager Carolina van Baasbank gesproken ,die mij verzekerde dat het totale bedrag teruggestort zou worden op mijn rekening en dat dit bedrag uiterlijk 25 april op mijn rekening zou staan.
Veenmedia is een chaotisch bedrijf

ik wil dat het door mij betaalde bedrag voor 25-4-2014 teruggestort wordt op mijn rekening

Veen Media
    Geachte mevrouw Colsen,
    Op 14 april jl. hebben wij uw bestelling en betaling in goede orde ontvangen. De bestelling werd op 15 april jl. overgedragen aan de bezorgdienst. Toen u belde met de mededeling dat u nog niets ontvangen had, konden wij helaas geen nazending van het betreffende product doen; de DVD was uitverkocht.
    Vervolgens heb ik u dinsdag jl. toegezegd dat het betaalde bedrag uiterlijk 25 april teruggestort zou zijn. Ik heb begrepen dat de terugbetaling van € 13,94 inmiddels door u ontvangen is.
    Ook heb ik begrepen dat u de DVD vandaag alsnog ontvangen heeft. Het is bijzonder vervelend dat de bezorging zo lang op zich heeft laten wachten. Onze excuses daarvoor.
    Vanzelfsprekend kunt u de DVD kosteloos behouden. Ik vertrouw erop dat deze aan uw verwachting zal voldoen.
    Caroline van Baasbank
    Josephine
    Er staat nog steeds op de website van filosofie.nl dat de levertijd van de producten 3 werkdagen is.De chaos zal wel blijven ,vermoed ik.

Ook een klacht indienen over Veen Media?