Opgelost door Veen Media: Bestelling onderweg maar niets besteld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117995
Gebruiker
NVT
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik krijg een email bericht van Veen Media dat mijn bestelling onderweg is maar ik heb niets besteld, ik ken Veen Media niet eens. Niet wordt vermeld wat ik dan wel besteld zou hebben, wat het dan wel gaat kosten, alleen een vaag track en trace nummer: 3SDMG. Vervoerder wordt niet vermeld dus daar kan ik niks mee. In het bericht staat ook nog een link naar de pagina van de Klantenservice, maar die werkt niet. Mocht ik iets ontvangen dan gaat het retour afzender, eventuele afschrijvingen van mijn bankrekening zal ik annuleren.

De oplossing

Annuleren. Dat is geen wens maar een eis. Indien mijn klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld zal ik de autoriteiten inlichten.

2 reacties

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Afgelopen nacht zijn er ten onrechte automatisch e-mailberichten verzonden naar veel abonnees en oud abonnees. In deze mail werd een bestelling bij Veen Media bevestigd.

    Dit probleem is ontstaan vanwege een fout in de database en u kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.

    Het probleem is inmiddels verholpen. Als u geen bestelling geplaatst heeft, dan kunt u er vanuit gaan dat u geen order of factuur ontvangt.

    Excuses voor het ongemak.
  2. Auteur
    NVT
    Datum
    Probleem binnen 24 uur uit de wereld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NVT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen