Opgelost door Veen Media: Bevestigingsmail bestelling niets besteld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118010
Gebruiker
Kaatje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb een bevestigingsmail van een bestelling ontvangen van Veenmedia.
Ik heb nog nooit van veenmedia gehoord en zeker niets besteld!!
Er wordt niets vermeld over wat ik besteld zou hebben en wat de kosten zijn.
Alleen een vage verzendcode voor track en trace 3SDMG.

De oplossing

Excuus en verwijdering van mijn gegevens uit hun systeem!

2 reacties

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Afgelopen nacht zijn er ten onrechte automatisch e-mailberichten verzonden naar veel abonnees en oud abonnees. In deze mail werd een bestelling bij Veen Media bevestigd.

    Dit probleem is ontstaan vanwege een fout in de database en u kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.

    Het probleem is inmiddels verholpen. Als u geen bestelling geplaatst heeft, dan kunt u er vanuit gaan dat u geen order of factuur ontvangt.

    Excuses voor het ongemak.
  2. Auteur
    Kaatje
    Datum
    Nette excuus per mail.
    Was systeemfout.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kaatje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen