Klacht Veen Media: Doet aanbod voor €10 voor Filosofiemagazine, maar stuurt later rekening van € 27

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 11982
Gebruiker
Goossen van den Bosch
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ben dit voorjaar ingegaan op voorstel om voor 10 euro enkele nummers FilosofieMagazine te ontvangen. Kreeg rekening van €27. Ik heb €10 overgemaakt Heb geprobeerd te bellen. Alle medewerkers in gesprek. Heb toen aangetekende brief gestuurd. Geen reaktie. Krijg alleen aanmaningen en nu dreigbrieven van DAS , dat incasso uithanden wordt gegeven.
Heb nu weer een vriendelijke fax gestuurd met de vraag om uitleg.
Nog steeds geen enkele reaktie van Veen ontvangen
G van den Bosch, Kampweg 44, 3888NX Uddel

De oplossing

Ik ben akkoord gegaan met een aanbod van een paar nummers Filosofie Magazine voor €10
Die €10 heb ik betaald
Ik wil verder niet lastig gevallen worden met aanmaningen om nog €17 extra te betalen

7 reacties

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Geachte heer Van den Bosch,
    Naar aanleiding van uw klacht heb ik nogmaals contact gezocht met de verantwoordelijke brandmanager. Zij geeft nadrukkelijk aan dat er nimmer een dergelijk aanbod is gedaan, niet schriftelijk en ook niet telefonisch. De goedkoopste aanbieding die de afgelopen jaren is gedaan is 3 nummers voor € 15,-.
    Wij hebben geen enkele andere klacht met deze strekking ontvangen.
    U heeft inmiddels de 5 nummers van het abonnement ontvangen en wij hebben het abonnement voor u stopgezet.
    Ik stel voor dat u het resterende bedrag van € 17,- betaald en dat wij de incassokosten ad € 11,50 kwijtschelden.
    Met vriendelijke groet,
    Caroline van Baasbank
  2. Auteur
    Goossen van den Bosch
    Datum
    OK, Ik heb inmiddels €17 overgemaakt.
    Wel onder veel protest. Ik heb een aanbod gehad voor €10, en krijg een rekening van €24. Ik heb alleen geen bewijs. Het aanbod was telefoniisch.
    Ik wil voor €17 geen trammelant, maar ik voel me genomen.
    Goossen van den Bosch
  3. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Geachte heer Van den Bosch,
    Het spijt mij bijzonder dat ik dit gevoel niet bij u heb kunnen wegnemen. Het is geenszins de doelstelling van ons bedrijf onze klanten te misleiden.
    Met vriendelijke groet,
    Caroline van Baasbank
  4. Auteur
    Goossen van den Bosch
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  5. Auteur
    Goossen van den Bosch
    Datum
    Geachte mevrouw van Baasbank,
    Voor mij is de zaak (onbevredigend ) afgehandeld, maar bij u is de administratie nog steeds niet op orde. Ondanks het feit dat ik op 2 oktober €17 naar u heb overgemaakt, krijg ik op 7 oktober een dreigbrief van DAS Arnhem dat ik binnen 5 dagen €79.35 moet overmaken.
    Wilt U dat stoppen alstublieft?
    Goossen van den Bosch
  6. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Geachte heer Van den Bosch,
    Ik zal DAS verzoeken het dossier te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Caroline van Baasbank
  7. Auteur
    Goossen van den Bosch
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Goossen van den Bosch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen