Opgelost door Veen Media: HN/Veen reageert niet inhoudelijk en trekt de factuur niet in.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 490590
Gebruiker
Jaws. Laren
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na mijn inmiddels afgelopen proefabonnement voor 5 nummers krijg ik nu - ongevraagd - een jaarabonnement aangesmeerd. Ik heb daarover 4 e-mails gestuurd aan klantenservice@historischnieuwsblad.nl waarop wordt gereageerd met een zgn. ticketnummer, maar niet met een inhoudelijke reactie..

Gewenste oplossing

1. Correct reageren op de vier e-mails;
2. De factuur intrekken.
Geboden oplossing
Ik heb weliswaar zojuist (pas) een creditfactuur ontvangen, maar van de klantenservice heb ik nog steeds niets gehoord! Van "coulance" is geen sprake, ik heb immers geen jaarabonnement afgesloten. Veen Media heeft een dikke onvoldoende gehaald. Uit coulance met VM doe ik er verder maar het zwijgen toe....
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Suijver,

    Dit is door onze klantenservice reeds met u afgehandeld. U heeft uit coulance een creditfactuur ontvangen en er zijn momenteel geen lopende vorderingen. Het abonnement is per direct gestopt. Een lopend abonnement is altijd tot wederopzegging (tenzij anders vermeld) en is na de actieperiode per drie maanden opzegbaar. Vervelend dat dit voor u zo'n negatieve ervaring is geweest. Wij hopen in elk geval dat u de edities met plezier heeft gelezen.

    Een fijne dag gewenst.

    Hartelijke groet,

    J. Snel
    Historisch Nieuwsblad

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen