Klacht Veen Media: ik zou iets hebben besteld

Klachtnummer
# 118013
Gebruiker
jeroenr
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik zou iets hebben besteld bij hun maar dat heb ik niet gedaan.
ik zie ook dat ze uitgever zijn van new scientist, daar heb ik ooit een proefexemplaar van ontvangen en sindsdien bleven ze me maar bellen ondanks dat ik aangaf niet geinterreseerd te zijn.
nu al weer een paar maanden niks van ze gehoord.

De oplossing

waar komt dit vandaan?
dat wil ik graag weten.

1 reactie

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Afgelopen nacht zijn er ten onrechte automatisch e-mailberichten verzonden naar veel abonnees en oud abonnees. In deze mail werd een bestelling bij Veen Media bevestigd.

    Dit probleem is ontstaan vanwege een fout in de database en u kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.

    Het probleem is inmiddels verholpen. Als u geen bestelling geplaatst heeft, dan kunt u er vanuit gaan dat u geen order of factuur ontvangt.

    Excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen