Opgelost door Veen Media: Kado (4 nummers new scientist via VeenMedia) na 4 maanden nog niet ontvangen

johannes88

Medio december 2013 heb ik 4 nummers van het blad new scientist cadeau gegeven via VeenMedia

Tot op heden is er nog geen enkel nummer verschenen. (ook niet bij de buren)
Het bedrag (15 euro) is al een tijd overgemaakt maar het cadeau nog altijd niet bezorgd.

Hierover is al een keer contact geweest dmv een duur telefoongesprek. De dame aan de lijn vertelde me dat ze meteen het blad zou versturen, maar helaas nog steeds niets ontvangen. Daarna mail contact gehad en weer zouden ze het direct versturen. Ook nu nog steeds niets ontvangen. Ik weet niet wat hier mis gaat of waar ze het heen sturen, maar niet naar mij in ieder geval.

Adres staat trouwens wel goed in de bevestigingsmail dus ik denk dat het gewoon niet verstuurd is.

Ik wil dat de ontvanger van dit kado alsnog de bestelde en betaalde nummers krijgt. Het was een kado en dat maakt het allemaal extra vervelend. Het is niet leuk om steeds achter een kado aan te moeten bellen. Niet voor de gever van het kado (ik) maar zeker niet voor de ontvanger.
Ik vind het daarom ook wenselijk dat de ontvanger van het kado extra nummers zou krijgen voor de tijd die ze heeft moeten wachten.

Veen Media
    Geachte heer Klerks,
    Het spijt mij bijzonder dat uw cadeau zo de mist in is gegaan. Dat is vanzelfsprekend nooit onze bedoeling geweest. Door de overgang van het ene naar het andere systeem is het fout gegaan met de adressen. Onze excuses hiervoor.
    Inmiddels is er telefonisch en per e-mail contact met u geweest om het abonnement alsnog in orde te maken. Volgens mijn informatie is nu alles naar tevredenheid afgehandeld en ontvangt mevrouw Aronds een aantal extra nummers van New Scientist.
    Caroline van Baasbank
    johannes88
    Ik ben gebeld door Veenmedia en er is een passende oplossing geboden. Hopen dat het nu goed gaat maar daar heb ik weer vertrouwen in.

johannes88

Ook een klacht indienen over Veen Media?