Klacht Veen Media: Mailtje van een bestelling die ik niet geplaatst heb.

Klachtnummer
# 118026
Gebruiker
Gerdaeeltink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg vanmorgen een mailtje van veen media dat mijn bestelling onderweg is met een track en tracé-zendingsnummer. Ik heb echter helemaal niets besteld. Mailtje is van 9 juli 2015.

De oplossing

Ik wil dat ze geen goederen naar mij zenden terwijl ik niets besteld heb.

1 reactie

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Afgelopen nacht zijn er ten onrechte automatisch e-mailberichten verzonden naar veel abonnees en oud abonnees. In deze mail werd een bestelling bij Veen Media bevestigd.

    Dit probleem is ontstaan vanwege een fout in de database en u kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.

    Het probleem is inmiddels verholpen. Als u geen bestelling geplaatst heeft, dan kunt u er vanuit gaan dat u geen order of factuur ontvangt.

    Excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen