Klacht Veen Media: Na 15 telefoongesprekken nog steeds geen geld terug ontvangen

Klachtnummer
# 54256
Gebruiker
Alex56
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 9 dec 2013 artikel besteld en per bank betaald. Nooit opdrachtbevestiging ontvangen. Na heel veel telefoontjes blijkt eind jan. 2014 dat artikel niet geleverd kan worden. Betaald bedrag zal worden teruggestort. Ca. 10 telefoontjes waarin wordt gezegd dat er op dit moment helaas niet kan worden terugbetaald tot een aantal malen de garantie dat het nu echt zal worden teruggestort nog steeds niets ontvangen. Ik heb ze nog 1 week de tijd gegeven. Daarna zal ik overgaan tot invordering en de kosten op Veen verhalen.
Het is ongelooflijk wat een enorme chaos het daar is. Nooooooooit meer iets bestellen daar!!!

De oplossing

Onmiddellijk bedrag terugstorten en afdelingen sluiten.

1 reactie

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Geachte heer Van Weeghel,Dit verdient niet de schoonheidsprijs en ik kan me voorstellen dat u van de afhandeling van uw order niet vrolijk bent geworden. Als excuus kan ik aanvoeren dat we vanaf 1 januari met nieuwe software werken, die niet aan de gesteld verwachtingen voldoet. Inmiddels is de terugbetaling in orde gemaakt en zult u de bijschrijving een dezer dagen op uw rekening zien. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken. De afdeling sluiten gaat te ver; we hebben gelukkig al de nodig stappen kunnen zetten in het oplossen van de problemen.Met vriendelijke groet,
    Caroline van Baasbank

Ook een klacht indienen over Veen Media?