Opgelost door Veen Media: Niets besteld, maar wel bestelbevestiging per e-mail

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118030
Gebruiker
Wimsalabim
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb onderstaand e-mailtje ontvangen van Veen Media en ik heb niets besteld en ken het bedrijf niet eens. Ik wil niets ontvangen en mocht ik iets ontvangen dan ga ik ZEKER niet betalen. Ik stuur ook niets terug,... als ze het terug willen hebben dan komen ze het maar ophalen .

Wij hebben je bestelling goed ontvangen. Hierbij bevestigen wij de verzending van je bestelling.

Verzendinformatie

Orderdatum Ordernummer Aantal Omschrijving
Het Track & Trace-zendingsnummer van deze bestelling is 3SDMG.

Wij hopen je spoedig weer te mogen begroeten. Heb je vragen of opmerkingen, dan kun je contact opnemen met onze lezersservice. Kijk op onze klantenservice pagina voor de informatie over ruilen en retourneren.

Deze e-mail wordt automatisch gegenereerd door ons systeem. Het is niet mogelijk om op deze e-mail te reageren.

Met vriendelijke groet,

De oplossing

Ik wil niet ontvangen en ook geen enkel contact meer met dit bedrijf. Ik wens dan ook uit alle adressenbestanden van Veen Media verwijderd te worden en ik wil dit ook bevestigd hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Afgelopen nacht zijn er ten onrechte automatisch e-mailberichten verzonden naar veel abonnees en oud abonnees. In deze mail werd een bestelling bij Veen Media bevestigd.

    Dit probleem is ontstaan vanwege een fout in de database en u kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.

    Het probleem is inmiddels verholpen. Als u geen bestelling geplaatst heeft, dan kunt u er vanuit gaan dat u geen order of factuur ontvangt.

    Excuses voor het ongemak.
  2. Auteur
    Wimsalabim
    Datum
    Keurig afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wimsalabim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen