Klacht Veen Media: niets besteld..

Klachtnummer
# 118015
Gebruiker
heije88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gisteravond om kwart voor 12 toen ik al een dik uur lag te slapen een mail van jullie ontvangen dat ik wat zou hebben besteld. Dit is dus niet zo..

De oplossing

Mocht er iets binnen komen zal ik niks aannemen of betalen

1 reactie

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Afgelopen nacht zijn er ten onrechte automatisch e-mailberichten verzonden naar veel abonnees en oud abonnees. In deze mail werd een bestelling bij Veen Media bevestigd.

    Dit probleem is ontstaan vanwege een fout in de database en u kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.

    Het probleem is inmiddels verholpen. Als u geen bestelling geplaatst heeft, dan kunt u er vanuit gaan dat u geen order of factuur ontvangt.

    Excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen