Opgelost door Veen Media: Ongevraagde "bestelling"

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118096
Gebruiker
Sascha
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vanmorgen een mail ontvangen van van Veen Media dat "mijn bestelling onderweg is" en gevolgd kan worden onder Track and Trace nr. 3SDMG. De aanhef in de mail was idd. mijn naam. Deze "bestelling" is niet door mij geplaatst, sterker nog, ik heb nooit enig contact gehad met van Veen Media. Ook is het track and trace nummer onbekend bij de bezorgdienst. Ik heb via mail van Veen Media in kennis gesteld. Zij beloven binnen 3 dagen contact met mij op te zullen nemen. Maar omdat ik meerdere klachten zie over dit onderwerp, meld ik het ook bij u.
Wel speelt bij mij de gedachte dat het mogelijk een "nepmail" zou kunnen zijn om het bedrijf in discrediet te brengen, en ze te belagen met klachten, om welke reden dan ook......

Gewenste oplossing

De zg."bestelling" annuleren, mij geen verdere mails en of zendingen toesturen en bovendien mijn naam en mailadres uit hun bestand verwijderen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Afgelopen nacht zijn er ten onrechte automatisch e-mailberichten verzonden naar veel abonnees en oud abonnees. In deze mail werd een bestelling bij Veen Media bevestigd.

    Dit probleem is ontstaan vanwege een fout in de database en u kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.

    Het probleem is inmiddels verholpen. Als u geen bestelling geplaatst heeft, dan kunt u er vanuit gaan dat u geen order of factuur ontvangt.

    Excuses voor het ongemak.
  2. Auteur
    Sascha
    Datum
    Door Veen media tot tevredenheid afgehandeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen