Opgelost door Veen Media: Ongevraagde "bestelling"
Details
Klacht
Vanmorgen een mail ontvangen van van Veen Media dat "mijn bestelling onderweg is" en gevolgd kan worden onder Track and Trace nr. 3SDMG. De aanhef in de mail was idd. mijn naam. Deze "bestelling" is niet door mij geplaatst, sterker nog, ik heb nooit enig contact gehad met van Veen Media. Ook is het track and trace nummer onbekend bij de bezorgdienst. Ik heb via mail van Veen Media in kennis gesteld. Zij beloven binnen 3 dagen contact met mij op te zullen nemen. Maar omdat ik meerdere klachten zie over dit onderwerp, meld ik het ook bij u.Wel speelt bij mij de gedachte dat het mogelijk een "nepmail" zou kunnen zijn om het bedrijf in discrediet te brengen, en ze te belagen met klachten, om welke reden dan ook......
Gewenste oplossing
De zg."bestelling" annuleren, mij geen verdere mails en of zendingen toesturen en bovendien mijn naam en mailadres uit hun bestand verwijderen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.