Klacht Veen Media: Opgelicht

Myrthe

Een aantal jaar geleden heb ik bij hen een abonnement afgesloten voor een magazine. Omdat ik hier geen interesse meer in had heb ik deze zeker een jaar geleden opgezegd. Aangezien ik dit via hun website heb gedaan heb ik hier ook geen bewijs van. Even later zijn wij ook verhuisd en heb nooit meer iets van hen vernomen. Geen mail, geen telefoontje niets. Echter nu ontvang ik op mijn email mails van een incasso bureau en moet ik een hele boel geld betalen omdat volgens hen mijn contract nooit is opgezegd. Ik ben zelf bij de nieuwe bewoners op mijn oude adres navraag gaan doen. Zij vertelde mij dat ze de magazines hebben terug gestuurd en ook niets meer van hen ontvangen. Ik vind de aanpak van Veen Media zwaar slecht en in mijn ogen zijn het een stel oplichters. Mijn contract is namelijk daadwerkelijk al meer als een jaar bij hen opgezegd echter heb ik daar geen bewijs van maar hun wel. Ook het feit de zij over mijn emailadres en telefoonnummer beschikken en nooit contact hebben opgenomen maar mij juist een incasso bureau op mijn dak sturen. Na contact met hen betreuren zij dit maar kunnen ze hier niets meer aan veranderen omdat het in handen is van incasso. Bull shit als je het mij vraagt. Ik ben een hoop geld kwijt door hen fout.

Ik zou graag zien dat zij hen fout toegeven en zorgen dat de voor mij betaalde kosten worden terug overgemaakt.
Ze blijven ontkennen dat er een opzegging van mijn contract heeft plaats gevonden. Nadat ik heb Facebook heb bekeken kom ik tot de conclusie dat dit continue voor komt bij hen. Zodra je wilt opzeggen geven zij geen gehoor en zorgen dat je erna veel kosten kwijt bent. Belachelijk. Kreeg af gelopen week nogmaals een mail waarin ik wederom een bedrag zou moeten betalen voor mijn abonnement. Nogmaals mijn abonnement is al meer als een jaar geleden opzegt dus ik blijf erbij dat het een oplichters bedrijf is. Graag ontvang ik het complete bedrag dat ik heb moeten betalen door hen schuld retour op mijn rekening

Veen Media
    Helaas hebben wij noch een adreswijziging, noch een opzegging van u ontvangen. Uw abonnement is gestart in december 2015 en werd in december 2016 automatisch verlengd. Deze verlenging werd door u voldaan in maart 2017. In december 2017 hebben wij de verlengingsfactuur verzonden naar het bij ons bekende adres. Alle edities werden ook naar dit adres verzonden.

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw abonnement wenst op te zeggen. Wij zullen uw abonnement met inachtneming van de opzegtermijn van 3 maanden voor u stopzetten. Het teveel betaalde abonnementsgeld kunnen wij aan u terugbetalen als u ons uw bankrekeningnummer meedeelt. Graag per e-mail onder vermelding van uw relatienummer.

Ook een klacht indienen over Veen Media?