Klacht Veen Media: Opgelicht
Details
Klacht
Een aantal jaar geleden heb ik bij hen een abonnement afgesloten voor een magazine. Omdat ik hier geen interesse meer in had heb ik deze zeker een jaar geleden opgezegd. Aangezien ik dit via hun website heb gedaan heb ik hier ook geen bewijs van. Even later zijn wij ook verhuisd en heb nooit meer iets van hen vernomen. Geen mail, geen telefoontje niets. Echter nu ontvang ik op mijn email mails van een incasso bureau en moet ik een hele boel geld betalen omdat volgens hen mijn contract nooit is opgezegd. Ik ben zelf bij de nieuwe bewoners op mijn oude adres navraag gaan doen. Zij vertelde mij dat ze de magazines hebben terug gestuurd en ook niets meer van hen ontvangen. Ik vind de aanpak van Veen Media zwaar slecht en in mijn ogen zijn het een stel oplichters. Mijn contract is namelijk daadwerkelijk al meer als een jaar bij hen opgezegd echter heb ik daar geen bewijs van maar hun wel. Ook het feit de zij over mijn emailadres en telefoonnummer beschikken en nooit contact hebben opgenomen maar mij juist een incasso bureau op mijn dak sturen. Na contact met hen betreuren zij dit maar kunnen ze hier niets meer aan veranderen omdat het in handen is van incasso. Bull shit als je het mij vraagt. Ik ben een hoop geld kwijt door hen fout.Gewenste oplossing
Ik zou graag zien dat zij hen fout toegeven en zorgen dat de voor mij betaalde kosten worden terug overgemaakt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.