Klacht Veen Media: Proefabonnement bij Veen Media wordt onterecht omgezet in jaarabonnement

IkHaatVeenMedia

Ik heb enige tijd geleden een proefabonnement afgesloten bij Veen Media voor 5 nummers van het Historisch Nieuwsblad. In de twee bevestigingen die ik ontving, stond genoemd dat het ging om vijf nummers. Toen het abonnement was afgelopen werd ik verrast met een factuur voor een jaarabonnement. Iets wat ik niet wilde aangezien ik er ondertussen achter was gekomen dat het Historisch Nieuwsblad een waardeloos blad is. Telefonisch contact met de klantenservice leverde slechts op dat zij het abonnement wilden stoppen, maar dan was er wel sprake van een opzegtermijn van 3 maanden. Dit had er mee te maken, zo gaven zij aan, dat ik nu een abonnement had van 11 nummers. Wanneer het een abonnement van 12 nummers zou betreffen, zou ik een opzegtermijn van 'slechts' een maand hebben. Ik heb vele keren gemaild hierover, maar ik kreeg steeds het antwoord terug dat ik ongelijk had, ondanks alle bewijsmaterialen die ik hen toestuurde. Er werd echt totaal niet naar mij geluisterd. Uiteindelijk dreigde Veen Media met incassokosten. Aangezien ik dat niet wilde, heb ik uit arren moede maar betaald.
Een zeer kwalijke kwestie die wat mij betreft absoluut niet kan.

Ik wil dat de factuur wordt vernietigd.

IkHaatVeenMedia
    Het is nu een week later: ik heb nog steeds geen reactie gehad van Veen Media.

Ook een klacht indienen over Veen Media?