Klacht Veen Media: Vaag mailtje over bestelling

Klachtnummer
# 117999
Gebruiker
Therese
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg om 23.30 uur van Veenmedia dat ik een bestelling had gedaan en dat dit bezorgd gaat worden. Met dit track en tracé nummer 3SDMG.
Ik via DHL parcel.nl ingetypt om te kijken wat voor bestelling het gaat. Geeft aan niet gevonden!!
Ik heb helemaal niets besteld bij dit bedrijf. Geen tijdschrift!!
En aangezien er meerdere mensen dit mailtje hebben ontvangen vind ik dit wel heel erg raar!!

De oplossing

Graag weten om wat voor bestelling het gaat. Wel heel vaag dit.
En dat ze mij dit mailtje nooit meer willen sturen.
Kan dit ook nog wel aan een consumentenprogramma melden over dit bedrijf als zij dit niet oplossen.

1 reactie

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Afgelopen nacht zijn er ten onrechte automatisch e-mailberichten verzonden naar veel abonnees en oud abonnees. In deze mail werd een bestelling bij Veen Media bevestigd.

    Dit probleem is ontstaan vanwege een fout in de database en u kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.

    Het probleem is inmiddels verholpen. Als u geen bestelling geplaatst heeft, dan kunt u er vanuit gaan dat u geen order of factuur ontvangt.

    Excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen