Klacht Veen Media: veen media; bestelling onderweg maar niks besteld

Klachtnummer
# 118104
Gebruiker
Katrienvan burken-vallen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ook ik ontving vanmorgen een bericht van Veen media met hetzelfde track and trace nummer als de rest van de personen die een klacht ingediend hebben maar ik heb ook niks besteld! Spam of virus?

De oplossing

Ik wil weten waar dit vandaan komt en of het een schadelijke mail is

1 reactie

  1. Auteur
    Veen Media
    Datum
    Afgelopen nacht zijn er ten onrechte automatisch e-mailberichten verzonden naar veel abonnees en oud abonnees. In deze mail werd een bestelling bij Veen Media bevestigd.

    Dit probleem is ontstaan vanwege een fout in de database en u kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.

    Het probleem is inmiddels verholpen. Als u geen bestelling geplaatst heeft, dan kunt u er vanuit gaan dat u geen order of factuur ontvangt.

    Excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Veen Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen