Opgelost door Veepee.nl: Bestelling niet inzichtelijk in account, klantenservice onbereikbaar.

content Opgelost
YvonneFr

Ik krijg op geen enkele manier contact met de klantenservice. Inmiddels 3 berichten via contactformulier gestuurd, zonder daarvan een ontvangstbevestiging te krijgen, waarna tevens ook nog geen enkele keer contact met mij is opgenomen.
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar mijn bestelling is niet terug te vinden in mijn account. Ik wil graag weten of ik mijn bestelling nog mag verwachten, of dat ik een terugbetaling kan verwachten?

Inzichtelijk maken of mijn bestelling nog geleverd gaat worden en anders z.s.m. geld terug.
Na het plaatsen van dit bericht heb ik op dezelfde dag nog een mail ontvangen met de status. Door een technische fout is mijn bestelling helaas niet geplaatst. Ik mag het aankoopbedrag binnen 8 werkdagen terugverwachten.

Wij vinden dat Veepee.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Veepee.nl?