Opgelost door Veepee.nl: Bestelling niet inzichtelijk in account, klantenservice onbereikbaar.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 610097
Gebruiker
YvonneFr
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik krijg op geen enkele manier contact met de klantenservice. Inmiddels 3 berichten via contactformulier gestuurd, zonder daarvan een ontvangstbevestiging te krijgen, waarna tevens ook nog geen enkele keer contact met mij is opgenomen.
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar mijn bestelling is niet terug te vinden in mijn account. Ik wil graag weten of ik mijn bestelling nog mag verwachten, of dat ik een terugbetaling kan verwachten?

Gewenste oplossing

Inzichtelijk maken of mijn bestelling nog geleverd gaat worden en anders z.s.m. geld terug.
Geboden oplossing
Na het plaatsen van dit bericht heb ik op dezelfde dag nog een mail ontvangen met de status. Door een technische fout is mijn bestelling helaas niet geplaatst. Ik mag het aankoopbedrag binnen 8 werkdagen terugverwachten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Veepee.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Veepee.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen