Klacht Veepee.nl: Hopelijk misverstand

Klachtnummer
# 629451
Gebruiker
HZ#2022
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Verkeerde levering! Daardoor minder retour bedrag ontvangen en na meerdere keren contact proberen te maken een mail terug gekregen waarop ik niet kan reageren.

Gewenste oplossing

Dat iemand even de tijd neemt om ernaar te kijken en als ze mij dan mailen dat ik daarop kan reageren als hun conclusie niet klopt. Op factuur rode kruis is niet geleverd maar inplaats van die jas is een maat 38 van het type daaronder€89,90 geleverd. En juist die heb ik gehouden!

De retour bon is gemaakt door medewerker van veepee chat. Chat was 25-10-2022

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Veepee.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Veepee.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen