Klacht Veepee.nl: Krijg mijn geld niet terug gestort na dat ik artikel retour gestuurd heb

Klachtnummer
# 631981
Gebruiker
brenda hagenbeek
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb producten retour gestuurd 2maanden geleden en nog steeds mijn geld niet ontvangen!!Reden ze zijn gewoon t pakketje kwijt moest naar België gestuurd worden!!Ik heb alle informatie naar ze gestuurd!!En krijg ik van Sophie telkens berichtjes om alles op te sturen.Terwijl ik dat meerdere keren toegestuurd heb.Alsof ik gek ben!!En ze lossen t niet op.Wij betalen gelijk ik verwacht ook gelijk mijn geld terug!!

Gewenste oplossing

Mijn retour terug betalen.Ze hebben label van retour aangemaakt en ik heb t op pakketje geplakt als ze dan niet weten waar t blijft is niet mijn probleem!!Ik heb geen artikel en geen geld!!Dus wat ik wil is terugbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Veepee.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Veepee.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen