Wij vinden dat Veepee.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Veepee.nl: Onvolledige bestelling ontvangen
Details
Klacht
Heb 23 juni een bestelling geplaatst van Marlies Dekkers. Heb een deel ontvangen maar de bh ontbreekt. Al zo’n 10 x een klachtenformulier ingevuld en een mail gestuurd maar krijg steeds geen antwoord . Op 3 aug uiteindelijk mail gekregen dat de bh eraan komt en uiterlijk 16-8 binnen moet zijn en dat ik daar info en track and tracé over zou ontvangen. Helaas weer niks ontvangen en ook weer geen reactie op mijn contactformulier.Gewenste oplossing
Ik zou graag willen dat het bedrijf contact met me opzoekt. De bh alsnog toestuurt of gegevens geeft zodat ik de slip terug kan sturen en me totale bedrag ( slip en bh!) incl verzend- en retourkosten terug krijg. ( de slip valt al buiten het retourtermijn)Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.