Opgelost door Vegaoo.nl: Geen geld teruggekregen voor defect produkt
Details
Klacht
Ik kocht een speelgoedzwaard bij Vegaoo via Beslist.nl (N°BVB161350082). Het ging vrijwel meteen kapot en daarom zegde Vegaoo toe dat ik mijn geld terugkreeg. (Mail van klantenservice@vegaoo.nl van 23 mei). Op 24 mei mailden ze "dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening zal staan". Toen ik rappeleerde op 1 juni was het antwoord: "We hebben zojuist bevestiging gekregen dat de bankoverschrijving niet automatisch doorgevoerd is naar ons betalingssysteem. De financiële administratie heeft dit nu handmatig gedaan." Nogmaals rappel op 7 juni, antwoord "Omdat ons bedrijf in Frankrijk zit en terugboekingen vanaf een Frans bankrekeningnummer verwerkt worden, is een overboeking niet direct op een Nederlandse rekening terug te vinden. We verwachten dat de terugboeking tegen het eind van de week wel teruggestort is" [dus uiterlijk 10 juni]. Nu is het 15 juni en ik heb het geld nog steeds niet terug.Gewenste oplossing
Geld terug, zoals ze al drie of vier keer hebben beloofd.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.