Klacht Vegaoo.nl: Incassokosten na nooit ontvangen factuur
Details
Klacht
Net voor carnaval 2016 hebben wij een bestelling geplaatst bij vegaoo. Wij kozen voor betaling op factuur. De bestelling hebben wij netjes en op tijd ontvangen. Wij hebben hierna nooit een factuur ontvangen. Na een aantal maanden kregen wij opeens een brief van een incassobureau waar in stond dat wij onmiddelijk het factuurbedrag inclusief 40 euro incassokosten over moesten maken. Natuurlijk schrokken wij hiervan en hebben wij onmiddelijk de factuurkosten betaald exclusief de incassokosten. Wij hebben toen contact opgenomen met vegaoo, een bedrijf dat de facturatie voor ze regelt en het incassobureau. Wij kregen te horen dat het een bekend probleem was. Nu een aantal maanden later zijn we er nog steeds mee bezig en worden wij lastig gevallen door het incassobureau om de 40 euro incassokosten.Ik vind niet dat wij verantwoordelijk zijn voor deze kosten\, aangezien wij hier niets aan kunnen doen. Als wij dit van te voren hadden geweten hadden wij nooit besteld.
Groet,
Robin
Gewenste oplossing
Dat de incassokosten worden kwijtgescholden of betaald door Vegaoo.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.