Klacht Vegaoo.nl: Pakket retour gestuurd, maar alsnog moeten betalen omdat er volgens het bedrijf een vlek op zit.
Details
Klacht
Heb een clownspakje besteld en bleek te klein.Netjes ingepakt en weg gebracht naar post.nl
Na 2 weken kreeg ik via klarna bericht dat het pakketje nog niet ontvangen was bij VEGAOO.
Daarna kreeg ik van VEGAOO twee mailtjes. Een waarin stond dat hij binnen was gekomen. De tweede daar stond in dat ze het terug gingen sturen naar mij omdat hij niet goed teruggestuurd was omdat pakje gevlekt bleek te zijn. Dit is niet mogelijk aangezien ik het netjes zoals ik het binnen kreeg heb terug gestuurd. Nu loopt mijn klarna betaling af en moet ik binnen 2 dagen betalen voor iets wat ik niet krijg en ook nog slechte kwaliteit is.
Terug gemaild dat ik bewijs hiervan wil zien, maar geen reactie.
Slecht bedrijf. Nooit hier bestellen!
Gewenste oplossing
Dat ik op klarna niet ga betalen voor iets wat ik netjes terug heb gestuurd in goede staat zoals ik het binnen kreeg.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.