Opgelost door Vegaoo.nl: Spiderman pak

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131045
Gebruiker
Helma
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Zondag kreeg onze verstandelijk beperkte zoon een Spiderman pak voor zijn verjaardag, hij was dolblij.
Mijn man hielp hem met uittrekken en hield daarbij het lipje van de rits zijn hand.
Ik heb 28-9 een mail naar jullie gestuurd, reactie van vegaoo dat dit niet onder de garantie valt en ter compensatie kan ik €5,- terug krijgen.
Hier ben ik het niet mee eens, hiermee krijgt onze zoon zijn Spiderman pak niet terug.
De kosten om er een nieuwe rits in te laten zetten zijn wel meer dan €5,-.

Hopelijk kunt u ons helpen!

Met vr gr Helma van de Bilt

De oplossing

Een nieuw Spidermanpak of ons geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Vegaoo.nl
    Datum
    Beste Helma,

    Na uw melding hiervan hebben we u dit voorstel gedaan en daarna hadden we niets meer van u vernomen. U had ons hier altijd over kunnen bellen of mailen om samen tot een oplossing te komen. We vragen u om een foto van het defect naar ons te mailen onder vermelding van uw order nummer. Aan de hand daarvan zullen we contact met u opnemen met een passende oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Guus
    Vegaoo.nl
  2. Auteur
    Helma
    Datum
    Hallo,
    Inmiddels zit er een nieuwe runner op de rits door mijn schoonmoeder. Onze zoon is weer helemaal blij met zijn verjaardagskado.

    Bedankt voor alles.
    Met vr gr Helma van de Bilt



  3. Auteur
    Helma
    Datum
    Naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Helma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vegaoo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen