Klacht Vegro Verpleegartikelen: Onbegrijpelijk.

Ginavanwanrooy

Telefoniste gebeld zondag ochtend omdat ik een bed hoog laag met een papegaai heb. Nu is het zo zaterdag nacht om 2.30 wilde ik uit bed dus ik trok me op anders kan ik niet mijn bed uit. Wat er nu gebeurt waar je aan op moet trekken brak gescheurt waardoor ik een harde klap naar achtere maakte in bed en er niet meer uit kon. De telefoniste deelde mee er komt maandag iemand maar mijn man belde terug want ik moet zowieso 2a3 keer eruit, ze vertelde mijn man als ik nu iemand stuur kunnen de kosten voor u rekening zijn als het u schuld is.
Er is iemand gekomen en die schrok ervan want er zaten gewoon aan beide zeide scheuren in en dat wij hieraan totaal niets konden doen 145 kilo kan hij dragen en ik weeg 80. Maar al met al heb ik mijn goed bezeert door het terug klappen op het bed.

Dat teneerste dit niet gezegt mag worden van de kosten en dat ik vind dat wij wel een schade vergoeding hiervoor mogen krijgen en een mededeling dat de telefoniste dit niet vooraf kan mededelen.

Vegro Verpleegartikelen
    Goedemiddag,
    Gisteren heeft u contact met onze collega van de klantenservice gehad om een en ander helemaal door te spreken. Er is uitgelegd dat wij intern actie hebben ondernomen en deze zaak is ook hoog opgenomen binnen de organisatie. Uiteraard zullen er geen kosten aan u doorberekend worden.
    Verdere uitkomsten van dit onderzoek zullen wij verder voortaan rechtstreeks met u delen.
    Vegro verpleegartikelen

Ginavanwanrooy
Alleen sorry.

Ook een klacht indienen over ?