Opgelost door Vegro Verpleegartikelen: Slechte of slecht onderhouden artikelen

sad Opgelost
Aap

Ik heb meerdere artikelen van Vegro gehuurd en geleend. Een groot deel van de geleverde spullen voldoet mijn inziens niet aan een minimale kwaliteit's norm. De geleende arthrodese stoel rook 3 weken naar urine, de rolstoel had een afwijking naar links en de gehuurde rollator heeft wielen met volstrekt versleten kogellagers waardoor hij ernstig piept.

Het bedrijf gaat een aantal producten omruilen. Ik ben echter van mening dat de producten direct bij de eerste levering goed moeten zijn.

Vegro Verpleegartikelen
    Janet van Nieuwkoop
    11:59
    Dank voor de melding. Inmiddels hebben wij contact gehad met de klant en onze excuses aangeboden. Bij ontevredenheid mag er altijd direct contact opgenomen worden, zodat wij problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen. Wij waarderen de kritische houding van de klant, zodat wij hierdoor in de gelegenheid worden gesteld om onze dienstverlening te verbeteren. In dit geval zijn de hulpmiddelen inmiddels omgeruild.

Aap
Er zijn artikelen omgeruild, ik vind de kwaliteit van de spullen nog steeds niet geweldig, een zesje.

Ook een klacht indienen over ?